2012/11/28

DIY Skórzane rękawiczki nabijane ćwiekami/ DIY studded leather gloves

Zauważyłam, że mój blog zamienił się ostatnio w istną skarbnicę Do It Yourself i pomęczę Was jeszcze kilkoma projektami które mam w zanadrzu.
Dziś przedstawiam rękawiczki skórzane nabijane ćwiekami.

W roli głównej dziś moje stare rękawiczki skórzane, trochę już przetarte ale to może dlatego nie wahałam się zaryzykować z ćwiekami, ponieważ nie wiedziałam jaki będzie efekt końcowy oraz czy będą wygodne, jako że miałam do dyspozycji ćwieki z długimi zaczepami (jak na zdjęciu) a w tym przypadku przydałyby się/ polecam z płaskim spodem. Jednak jak się okazało po założeniu - całkiem wygodne, zaczepy nie przeszkadzają ani nie wbijają się w dłoń, ponieważ udało mi się umieścić je pod podszewką. Jedyne co bym zmieniła to wymierzenie miejsca umieszczenia ćwieków linijką, ponieważ wyszło trochę krzywo;/


Tym sposobem zyskałam całkiem oryginalny gadżet na zimę. Cena za rękawiczki ok 35zł, opakowanie 100szt ćwieków 15zł.


Podobne możecie znaleźć w sklepie Zara za 169zł

No comments:

Post a Comment