2012/11/19

DIY framed blackboard, shabby chic interior


Dzisiejszy post będzie dotyczył dekorowania wnętrz. Obecnie jestem na etapie  dekorowania głownie dodatkami, świecznikami, ramkami, poduszkami itp., mojej świeżo odnowionej sypialni.
Gdy znalazłam już wiele ramek do zdjęć (które nie mam gdzie postawić), nadszedł czas na jakieś DIY.

Zainspirowana starodawnymi ramami z tablicą w środku, postanowiłam wykonać swoją wersje.
 
Żródło: http://web.stagram.com/n/songdani/  - super blog DaniSong, gorąco polecam, tak samo jak blog jej siostry!  To jedne z moich ulubionych!

Wracając do tematu, takie tablice oprawione w wnętrzarskie ramy, to super pomysł! Możecie wpisywać sobie na nich aforyzmy, listy do zrobienia, bądź pozwolić znajomym wpisywać się tablicy (niezła pamiątka).
Ramkę oczywiście dostosowujecie do waszego wnętrza, mogą być bardziej modernistyczne, albo minimalistyczne.

Moja rama pierwotnie oprawiała lustro. Zakupiłam ją w sklepie z akcesoriami wnętrzarskimi Nanu-Nana za
jedyne 39,90zł. Biorąc pod uwagę, że w Ikea podobne są za 99zł, uważam, że cena była atrakcyjna (możliwe, że to jeden z czynników dla których się na nią skusiłam).


Do lustra dokupiłam, zamiast tablicy - tekturę (szarą, ponieważ będzie pasowała do reszty mojego wnętrza) oraz białą kredę.
Zdecydowałam się jednak na tekturę, ponieważ nie byłam pewna, czy moja idea się sprawdzi, więc uznałam ją za tańszy substytut. Teraz gdy wiem, że wszystko wyszło zamierzam z czasem wymienić ją na tablicę.
Można również kawałek płyty ściennej, pomalować specjalną farbą do ścian, po której można pisać kredą jak po tablicy.

Nie pozostało już nic innego, jak wyjąć lustro z ramy; z tektury wyciąć odpowiedni kształt i zamontować do ramy jak wcześniej lustro.



Gotowe! Ja w na moim brystolu postanowiłam umieścić logo znanego projektanta i domu mody Yves Saint Laurent.


Polecam!




3 comments:

  1. Pięknie to wygląda!
    I do tego mój "beloved" wzór YSL ;D xD

    ReplyDelete
  2. wow very nice *_* your blog is very good and interesting. im glad if you visit my blog, too <3 keep in touch!

    xx
    beauthi.blogspot.com

    ReplyDelete