2012/10/15

Leopard studded loafers



Dzięki DeeZee...
... w końcu doczekałam się własnych 'lordsów', w cętki leopardzie i ze złotymi ćwiekami <3 LOVE<3
Takie cudeńka "chodziły za mną" już od jakiegoś czasu i pojawiały się one już w poprzednich moich postach np. tutaj!
Lordsy, Loafersy czy też mokasyny - nazw tego rodzaju obuwia jest pewnie jeszcze wiele (o większości pewnie nawet JESZCZE nie wiem :) ), co nie zmienia faktu, że jestem po prostu w  nich zakochana.
Mam tylko nadzieję, że moje kostki nie ucierpią podczas codziennego noszenia.






oficjalna strona DeeZee: http://www.deezee.pl/


Podobny model również tutaj


15 comments:

  1. super buty
    zapraszam do mnie
    obserwujemy?

    ReplyDelete
  2. BARDZO CIEKAWE BUTKI:)

    http://velvetbambi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. love these! would you like to follow each other in gfc? let me know! http://xxxloveisbeautyxxx.blogspot.ie/

    ReplyDelete
  4. Też się nad nimi zastanawiałam (nie konkretnie nad tym modelem, ale ogólnie nad lordsami) i nie wiem nie jestem przekonana przypominają mi trochę kapcie... zapraszam na 2bloggirls.pl

    ReplyDelete
  5. Thank you so much for the follow.^^
    Follow you back on gfc. Do you also follow me on bloglovin?
    Let me know follow you then back.:-)

    ReplyDelete
  6. Cudowne,tylko pozazdrościć :)

    ReplyDelete
  7. You have really lovely blog!
    Love your shoes!

    Maybe you would like to follow each others blogs?

    www.umostyle.com

    ReplyDelete
  8. Amazing leopard print loafers! love them! :)

    ReplyDelete
  9. motyw panterki, lordsy, ćwieki tak - ale to połączenie na raz, nie, inaczej bym ćwieki doczepiła
    ale ważne że Ty jesteś zadowolona

    ReplyDelete
  10. Beautiful shoes!! thank you so much for your visit!!
    I follow you now! want us to follow by Bloglovin? let me know...
    Have a good week! and my G+ for you...

    Besos, desde España, Marcela♥

    ReplyDelete
  11. też mam lordsy tylko ze stylowych butków :D :D Jednak zastanawiam sie, czy nie kupic drugich:) Takich, jak Twoje:)

    Robię ciuchy DIY na zamówienie:)

    Dodaję Cię do linków u mnie i będe czytac w poszukiwaniu inspiracji;)
    zapraszam do mnie na bloga i FB;)

    http://6thdiyavenue.blogspot.com/


    http://www.facebook.com/DIYAvenue

    ReplyDelete
    Replies
    1. dziekuje bardzo za dodanie do linków!!
      strasznie podobają mi się twoje prace i jak będę miała jakieś prajekty w głowie to może zgłoszę się do Ciebie z prośbą wykonania:)
      pozdrawiam

      Delete
  12. lordsy masz fantastyczne! zazdroszczę:)
    Pozdrawiam Julka :)

    ReplyDelete