2012/10/11

DIY Ubrania z ćwiekami

W kolekcjach jesiennych..
..dostępnych w sklepach, aż roi się od ubrań przyozdobionych ćwiekami.
Macie też ochotę skusić się coś nowego z  takimi ozdobami, a nie chcecie wydawać $$$ na nowy ciuszek ?
Nic prostszego!!!
Nie musicie wydawać dużo, wystarczy wybrać dowolne ubranie ze swojej szafy (kurtki, bluzki, spodnie, swetry, cokolwiek) zaopatrzyć się w pasmanterii w ćwieki, nity bądź inne! Do wyboru jest na prawdę wiele modeli, kolorów, kształtów. Jeżeli wasze pasmanterie nie są tak dobrze zaopatrzone, polecam allegro. Jest dużo aukcji oferujących produkty z tej kategorii.
Ja za 50szt. złotych ćwieków zapłaciłam 15zł i właśnie zaczynam zmieniać swoją garderobę < zapał jest na więcej niż jedną rzecz>
Do dzieła !!!



Założenie ćwieków zajęło mi dosłownie z pięć minut < a może i krócej>.


Bluzka Cubus

3 comments:

  1. Love it, great DIY!

    I really like your blog, I´m following you :D
    ... maybe if you have time, you could visit my blog too, and if you like it, follow me back ;)
    Kisses!
    http://modacapital-blog.com

    ReplyDelete
  2. Ja ostatnio polubiłam bardzo ćwieki i teraz wszytsko najchętniej bym z nimi miała :D

    ReplyDelete
  3. Bluzka świetna po Twojej małej, ale robiącej wrażenie przeróbce,. Odpowiednio dobrałaś ćwieki, nie rażą jakąś ostrością czy wielkością i fajnie, że je 'rzadko' rozmieściłaś. Ślicznie :)

    ReplyDelete