2012/09/18

Collar manicure

Chociaż nie jestem...
.. maniakiem pięknie wymalowanych paznokci i nie czuję potrzeby domalowywania bądź malowania paznokci od nowa co kilka dni, gdy tylko zaczną się odpryski - to od czasu do czasu "coś mnie najdzie" by zrobić sobie jakiś wymyślny manicure.
Tym razem zainspirowana tutorialami dostępnymi na www postanowiłam zrobić coś sama.


Miał wyjść kołnierzyk/ koszula coś w tym stylu. Czy mi wyszło sami oceńcie!

Najwięcej inspiracji mani czerpię z 

A tu kilka zdjęć z wyżej wymienionej stronki:


Koci manicure

Manicure Louboutin

Manicure złoty

Manicure w serduszka

Pierścionki na paznokcie

P.S Zapraszam na mój profil webstagram:

1 comment:

  1. cudne te paznokcie :))
    ciekawy blog :))
    obserwuję i liczę na to samo, zapraszam :)
    http://whatilovethemostinside.blogspot.com

    ReplyDelete