2012/06/28

Recenzja produktów Joanna Z Apteczki Babuni



Jakiś czas temu na  Trójmiejskim Spotkaniu Blogerek tutaj organizowanym przez http://obsessivestudio.pl/
zostałyśmy obdarowane torbą giftów, gdzie między innymi znajdywały się produkty firmy Joanna.


Ja otrzymałam Peeling do ciała wygładzający zawierający ekstrakt z buz oraz Masło do ciała pielęgnujące zawierające ekstrakt z bawełny i kompleks witaminowy.




Oto moja opinia dotycząca produktów:




Peeling
Masło
Zapach
Intensywny, odczuwalny zapach bzu, po zastosowaniu utrzymuje się na skórze,
Delikatny, idealny dla osób nie lubiących mocnych woni,
Konsystencja
Raczej drobnoziarnisty, delikatny, można stosować bez obawy na co dzień, łatwo się rozprowadza i zmywa,
Gęsty, łatwo rozprowadzający się po skórze, szybko się wchłania, nie pozostawia skóry lepkiej,
Działanie
Odczuwalna różnica po zastosowaniu, skóra miększa, mniej chropowata,
Skóra gładka i przyjemna w dotyku, elastyczna, 
Zastosowanie
Do codziennego użytku, wszystkich rodzajów skóry,
Do skóry normalnej,
Opakowanie
Łatwe do otwarcia mokrymi rękoma podczas kąpieli, 
Proste ale estetyczne,
Cena
Ok. 14zł za 300g
Ok. 14zł za 300g



Podsumowując, polecam!  
Szczególnie Peeling do ciała z ekstraktem z bzu, jego zapach mnie urzekł ! :)

3 comments:

  1. Mam oliwkowy i awokado zestaw ze spotkania:) Delikatne zapachy, pragne tego bzuuuu:D

    ReplyDelete
  2. Very nice:)

    nishalooks.blogspot.com

    ReplyDelete