2012/06/21

Metalowa nakładka na gumke do włosów / Metal pony tail ring

Od jakiegoś czasu..
rekordy popularności w świecie akcesorii do włosów bije metalowa nakładka na gumke do włosów.

For a some time now metal pony tail rings are getting quite popular.


Jest to świetny dodatek, żeby dodać glam'u swojej fryzurze!!

It's a great way to glam up your hairstyle very quickly!!


Najpopularniejsze są w kolorach złotym i srebrnym.

The most popular are in gold and silver.


For polish community here are some available:

Możecie taką zakupić na stronie http://www.vintageshop.pl/ za 27zł

2 comments:

  1. ja kupiłam moją w h&m i jestem bardzo zadowolona. polecam ;)

    ReplyDelete
  2. dzieki bardzo za info! juz kilka osob mi powiedzialo ze w h&m kupiło podobne i ze tez sa zadowolone wiec cos w tym musi byc:)

    ReplyDelete