2012/05/13

Pierwsze Spotkanie Trójmiejskich Blogerek

Wczoraj miałam przyjemność
brać udział w pierwszym Spotkaniu Trójmiejskich Blogerek organizowanym przez Obsessive Studio w Gdyni.
Tu wielki pokłon dla organizatorów, którzy przeszli samych siebie w dopełnieniu wszystkich dogodności dla gości. Spotkanie odbyło się w firmowym studio przy ul.Batorego 4 w Gdyni o godzinie 18.  Zostałyśmy poczęstowane kawą, herbatą, softami oraz specjalnie przygotowanymi na tą okazję babeczkami z Magnolia Cupcakes.
Dla gości zostały przygotowane również gifty, których ilość przypadająca na jedną blogerkę przeszła moje wszelkie oczekiwania.


Organizatorzy przygotowali gifty wielu firm m.in: The Body Shop, Pierre Rene, Joanna, Ziaja, Lirene, Aura Herbals, biżuteria Nanu (w jednej paczce, toteż ilość zadziwia).

Fotorelację podczas imprezy wykonywał reporter portalu mmtrojmiasto, która to na dniach ma ukazać się na stronach portalu. Już nie mogę się doczekać! Tak więc zaglądajcie razem ze mną na strony i dajcie znać jak coś się ukarze. Ja tymczasem  uciekam do pracy!

Aha i jak mogłabym zapomnieć o moim zestawieniu na spotkanie! :)
i małe przybliżenie


Zamszowa ramoneska: Cubus (jesien-zima 2011), sukienka: Cubus (wiosna 2012)  złoty pasek i chusta: jeszcze z czasów młodości mojej Mamy (doczekały się noszenia przez drugie pokolenie). 



5 comments:

  1. Oooo poznaję Cię ze spotkania :) Sukieneczkę miałaś śliczną w kolorku , który lubię :) Oby więcej takich imprez u nas, co nie :) ?
    Ja też jestem bardzo zaskoczona ilością tych wszystkich cudeniek :) kiedy my to zużyjemy?:)

    ReplyDelete
  2. zakochałam się wczoraj w twoim zegarku!

    ReplyDelete
  3. zapamiętałam! jakby mogło być inaczej
    aż znów mnie kusi,żeby przefarbować się na blond, ale wyrzucam tę myśl z głowy, a chciałoby się chciało ;]

    ReplyDelete
  4. Dzięki dziewczyny za commenty! Każdy jest dla mnie skarbem, jako że działam od niedawna - mam ich jeszcze niewiele i każdy nowy wzbudza we mnie dreszczyk euforii!:)
    Aga - dziękuje bardzo za opinie, właśnie mnie uświadomiłaś, że nie dodałam w poście co mam na sobie założone. Zaraz go uzupełnię. sukienka jest obecnie w promocji w Cubusie za 79,99 z 129zł wiec polecam!
    Jaśmina - nawet sobie nie wyobrażasz ile się naczaiłam na aukcjach i w sklepach zanim w końcu znalazłam "ten jedyny w przystępnej cenie" :>
    mala0727 - gorąco zachęcam do blondów! jestem zapaloną zwolenniczką blondów, chociaż ostatnio coś mnie kusi do zejścia w bardziej naturalny odcień, ale już wczoraj Jaśminie opowiadałam - wciąż nie mam odwagi ruszyć obecny kolor ;/

    ReplyDelete
  5. dziewczyny kojarzycie które dziewczyny robiły zdjęcia na wczorajszym spotkaniu? moze coś udostępniają

    ReplyDelete