2012/03/08

Japan Style

Mój pierwszy nabytek Japan Style

Już od dawna przeglądałam aukcje na allegro.pl zatytułowane Japan Style.
Podobała mi się zawsze forma prezentacji ubrań na azjatkach, ładnie umalowane, uczesane, zdjęcia wykonane w dobrej jakości zachęcały do zakupu.  Jednak zwykle wahałam się bojąc się, że sprzedający mnie oszuka, że paczka nie przyjdzie.. no i krążyły plotki że ubrania odstają mocno jakością od opisu.
Gdy w końcu się zdecydowałam i doszła paczka, wcale nie przeżyłam wielkiego rozczarowania!
Sukienka jest bawełniana (co było napisane w aukcji), wierzchni tiul jest bardzo delikatny, ale czego można było się spodziewać po tak niskiej cenie?! Jedynym mankamentem jest jej rozmiar, znacznie zaniżony nawet od podanych na aukcji wymiarów (wiec dziewczyny kupując w przyszłości weźcie na to poprawke) i mimo, że nawet ja jestem filigranowych wymiarów sukienka jest "tak na styk" a nawet mogłaby być większa..
..A więc ogólna ocena - Jestem zadowolona

tym bardziej, że na asos.com są podobne o znacznie wyższych cenach, niewiele odstające jakościowo:)

zdjęcie z aukcji


No comments:

Post a Comment