2012/02/24

Chodźmy do lumpa!

Moje wczorajsze nabytki lumpowe!

Moi drodzy nie mogłam się powstrzymać przed pochwaleniem się Wam jakie kąski udało mi się wczoraj wyszperać w moim ulubionym lumpie!

Po pierwsze pasek Calvin Klein Jeans - w moim rozmiarze! 
Zapewne osoby które lubią sobie pobuszować po sklepach z ubraniami z drugiej ręki, znają ten ból gdy znajdą jakiś fajny ciuch ale rozmiarem niestety nie pasuje;/  Mi się tym razem udało, ten pasek to mała "S"-ka i już nie mogę się doczekać by zestawić go w jakiejś a'la Western'owej stylizacji.



Drugą rzeczą jest używana torebka LV, co prawda model modny za czasów gdy chodziłam jeszcze do gimnazjum:> ale jako zagorzała miłośniczka Louis'a nie potrafiłam sobie odmówić zakupu chociaż po to by ją mieć :D     Kosztowała jedynie 15zł, a zachowana jest w stanie idealnym, jakby nie była noszona.



A czy Wy macie jakieś swoje ulubione zdobycze z Second Hand'ów z którymi nie możecie się rozstać  i chcielibyście się nimi pochwilić?! Jeżeli tak - dajcie znać!

No comments:

Post a Comment